Cele

Dziś 1 lipca, dla wielu z was rozpoczęły się wakacje. Przykładowo, moi znajomi żeglują teraz na morzu. Ci z was, którzy żeglują wiedzą, że dla dobrego żeglarza nie ma złego wiatru, aby dotrzeć do celu. Dlaczego? Bo gdy żeglarz wyznaczy cel swojej wyprawy, potrafi...

czytaj dalej

Fundament biznesu

Jeszcze w styczniu snuliśmy plany, ustalaliśmy cele, przyszłość była przewidywalna, czuliśmy się pewnie. Niespodziewanie, w marcu mały wirusik zatrząsnął całym światem, a także naszymi biznesami. Teraz, w czerwcu większość osób, od właścicieli małych firm do prezesów...

czytaj dalej

Klucz do ciągłego doskonalenia

Toyota z małej firemki w zacofanym kraju stała się liderem niezawodności na globalnym rynku. Jak się to udało? Założyciele Toyoty już na samym początku swojej działalności dostrzegli potencjał tkwiący w ludziach. Kluczem do sukcesu byli ich pracownicy, którzy z...

czytaj dalej

Reklamacje – czy stratę można przekuć w zysk?

Autorem dzisiejszego artykułu jest Krzysztof Dudek – specjalista ds. usprawniania procesów reklamacyjnych w Lean Action Sp. z o.o. Są takie zdania, które momentalnie wzbudzają moją czujność i są oznaką tego, że warto przyjrzeć się temu, co dzieje się w organizacji....

czytaj dalej

System Kaizen podstawą ciągłego doskonalenia w firmie

W poprzednim artykule (Kaizen – filozofia, która wiele potrafi) opowiedziałem o Kaizen – filozofii postępowania wywodzącej się z Japonii, która oznacza stałe doskonalenie małymi krokami. Chciałem pokazać ci, że zmiana na lepsze jest możliwa oraz jaki...

czytaj dalej

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

SKONTAKTUJ SIĘ Z KONSULTANTEM LEAN