CYKL SZKOLEŃ DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
“KLUB NOWOCZESNEGO LIDERA”

Jak mniejszą załogą zrobić lub wyprodukować więcej? Wyzwania rynku pracownika

14 grudnia 2018, 09:00 – 13:00
Kraków

Co by się stało, gdyby z dnia na dzień z naszej organizacji odeszło 20 % pracowników? Czy praca stanęłaby, a w firmie zapanował chaos? Jak przetrwamy do momentu rekrutacji i zatrudnienia kolejnych osób? A gdy już je zatrudnimy, jak długo będziemy czekać, zanim będą w stanie efektywnie wykonywać swoje obowiązki?

Jeśli nie chcesz, by odpowiedzi na te pytania Cię zaskoczyły, zapraszamy do udziału w szkoleniu, na którym:

  • dowiesz się jak rozwijać zespół, by był gotowy poradzić sobie nawet w znacznie okrojonym składzie,
  • zobaczysz, jak stworzyć narzędzie, wspierające zwiększanie kompetencji przez pracowników (i zaczniesz je tworzyć!),
  • zobaczysz, w jaki sposób można przygotowywać program i plan szkoleń, by wspierał zarówno rozwój zatrudnionej jednostki, jak i całej organizacji,
  • poznasz sekrety skutecznego szkolenia dzięki metodzie TWI,
  • przekonasz się, że warto stosować wizualne standardy.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, przerwy kawowe i lunch
CZAS: 3 godziny + luch
CENA: 300zł + VAT

Opanuj reklamacje. Procedury reklamacyjne pozwalające oszczędzać pieniądze

31 stycznia 2019, 13:00-17:00
Kraków

Reklamacje kojarzą nam się z utratą pieniędzy i konfliktami – czy zawsze musi tak być? Jak zaplanować proces reklamacji, żeby w jego wyniku nie tracić, a zyskiwać – lojalność, zaufanie i zadowolenie klientów? Co zrobić, żeby ten często niechciany temat przekuć w zysk? Na tym szkoleniu przedstawimy wytyczne, których wdrożenie pomoże lepiej zaprojektować procedury reklamacyjne i budować trwałe relacje z klientami.

Na tym szkoleniu:

  • dowiesz się, w jaki sposób zmodyfikować procedury reklamacyjne, aby zaoszczędzić pieniądze,
  • nauczysz się wykorzystywać proces reklamacji do budowania relacji z klientami.
  • poznasz metody wykorzystywania prostych i ogólnodostępnych narzędzi do optymalizacji procesu rozpatrywania reklamacji
  • zaznajomisz się ze specyfiką działania działów reklamacji w różnych typach działalności
  • przekonasz się, że możesz doprowadzić do sytuacji w której klient podziękuje ci za odrzucenie jego reklamacji i mimo to, będzie polecał cię swoim znajomym
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lampkę wina po szkoleniu
CZAS: 3 godziny + lampka wina
CENA: 300zł + VAT

Lepsza komunikacja – mniejsza irytacja! Techniki wspierające skuteczny przepływ informacji.

15 lutego 2019, 09:00-13:00
Kraków

80 % sukcesu zależy od komunikacji – zarówno tej wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Często denerwujemy się, że jakiejś informacji nie dostaliśmy na czas lub że była ona błędna albo niepełna. Skuteczność przekazywania informacji bezpośrednio wpływa na jakość naszej pracy i właśnie dlatego jest tak ważna – stanowi kręgosłup działania firmy. Podnoszenie umiejętności komunikacyjnych i stosowanie coraz skuteczniejszych rozwiązań w sferze przepływu informacji znacznie ułatwia osiągnięcie sukcesu – a przy tym pozwala pracownikom oszczędzać czas i po prostu… mniej się denerwować! Zapraszamy na szkolenie, na którym pokażemy konkretne techniki i narzędzia, pomagające wspierać przepływ informacji.

Na tym szkoleniu:

  • przedyskutujesz wyzwania wynikające z komunikacji między zespołami w firmie,
  • poznasz genialne w swej prostocie narzędzie – tablicę zespołu,
  • dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać współdzielone dokumenty,
  • porównasz stosowane przez siebie narzędzia i metody w sferze komunikacji z praktykami najlepszych!
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch po szkoleniu
CZAS: 3 godziny + lunch
CENA: 300zł + VAT

Czy jesteś gotowy na odejście swojego najlepszego pracownika? Czy przygotowałeś organizację na to, by była w stanie przyjmować i przekazywać wiedzę, którą posiadają zatrudnione w niej osoby? Czy dobrze dbasz o zabezpieczenie tej wiedzy?
Recepturę Coca-Coli wycenia się na 100 miliardów dolarów. Czym ona jest ? Tajemnicą Przedsiębiorstwa. Jak skutecznie chronić tajemnice przedsiębiorstwa? Po co podpisuje się NDA? Co zrobić, gdy pracownik wykradnie know-how?
W dzisiejszych czasach rotacja w wielu organizacjach jest bardzo wysoka, stąd tak ważna jest dbałość o zachowanie wiedzy w organizacji – zarówno po to, by po odejściu pracownika praca w firmie nie stanęła, jak i aby nasze sekrety nie dostały się w niepowołane ręce. Jakie praktyki warto stosować w tym zakresie? Jak to zrobić, by nie uczyć się od zera, a wykorzystać doświadczenia innych?

Na tym szkoleniu:

  • dowiesz się, w jaki sposób utrwalać wiedzę, aby nie tracić jej wraz z utratą pracownika,
  • poznasz dobre praktyki związane z rozwiązywaniem i rozpoczynaniem stosunku pracy,
  • nauczysz się tworzyć skuteczne instrukcje stanowiskowe, które ułatwią przekazywanie dobrych praktyk.
  • uzyskasz praktyczną wiedzę dotyczącą tego, jak chronić tajemnicę przedsiębiorstwa.

 

Szkolenie prowadzą Michał Wolak oraz gość specjalny – Piotr Proniewski.

Piotr Proniewski – Adwokat, specjalista z prawa gospodarczego z wieloletnim doświadczeniem w stałej obsłudze prawnej przedsiębiorstw. Dzięki pracy jako in-House Lawyer posiada rzadką wśród prawników umiejętność patrzenia na wyzwania i problemy przedsiębiorców z biznesowej perspektywy, nastawionej na realizacje celów i praktyczne rozwiązywanie problemów.

 

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lamkę wina i ciasto po szkoleniu
CZAS: 3 godziny + lampka wina i ciasto po szkoleniu
CENA: 300zł + VAT

ZADAJ PYTANIE

JEŚLI MASZ PROBLEM, ZADAJ MI PYTANIE

UCZYMY CIĄĆ KOSZTY I SAMI TO ROBIMY

PRZY ZAPISIE 2 LUB WIĘCEJ OSÓB – 10% RABATU

PRZY ZAPISIE NA 2 SZKOLENIA – 20% RABATU

PRZY ZAPISIE NA 3 SZKOLENIA – 30% RABATU

ZAPISZ SIĘ!