Klucz do ciągłego doskonalenia

Toyota z małej firemki w zacofanym kraju stała się liderem niezawodności na globalnym rynku. Jak się to udało? Założyciele Toyoty już na samym początku swojej działalności dostrzegli potencjał tkwiący w ludziach. Kluczem do sukcesu byli ich pracownicy, którzy z...

czytaj dalej

Reklamacje – czy stratę można przekuć w zysk?

Autorem dzisiejszego artykułu jest Krzysztof Dudek – specjalista ds. usprawniania procesów reklamacyjnych w Lean Action Sp. z o.o. Są takie zdania, które momentalnie wzbudzają moją czujność i są oznaką tego, że warto przyjrzeć się temu, co dzieje się w organizacji....

czytaj dalej

System Kaizen podstawą ciągłego doskonalenia w firmie

W poprzednim artykule (Kaizen – filozofia, która wiele potrafi) opowiedziałem o Kaizen – filozofii postępowania wywodzącej się z Japonii, która oznacza stałe doskonalenie małymi krokami. Chciałem pokazać ci, że zmiana na lepsze jest możliwa oraz jaki...

czytaj dalej

Kaizen – filozofia, która wiele potrafi

Wielokrotnie pisałem już o tym, że duża grupa przedsiębiorców (często trafnie) narzeka, że ich pracownicy nie myślą. Dopuszczają do powstawania błędów, ponieważ wykonują swoją pracę zupełnie bezrefleksyjnie. Ciężko w takim środowisku uwierzyć w możliwość rozwoju,...

czytaj dalej

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

SKONTAKTUJ SIĘ Z KONSULTANTEM LEAN